Díj 20; 21

Sziasztok.:)
Sajnos, még nem résszel érkeztem.., de jövőhéten már azzal jelentkezem. 
Most néhány díjat osztanék meg veletek.

Díj 20
Nagyon szépen köszönöm a blog huszadik díját Diana H-nak.:)

Szabályok:

1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam: 

 1. Jelenleg 16 éves vagyok és szeptemberben kezdem a harmadik évemet a középsuliban. 
 2. Eredeti hajszínem barna, de mindig újítok rajta. Dobtam már fel lila és vörös tincsekkel, de jelenleg barna alapon aranyszőke ombre frizurám van. 
 3. Zöld szemem van, de minden barátom és ismerősöm szerint van benne egy kis sárgás árnyalat, ezért sokszor mondják, hogy olyan a szemem akár a macskáké. 
 4. A foci világbajnokságon sok magyarral ellentétben én nem a hazai csapatnak szurkoltam, hanem a portugáloknak..., de mivel ők ki estek már nem nagyon maradt olyan csapat akinek szurkolni tudnék. 
 5. A családom szinte összes férfi tagja focizott a Diósgyőri válogatottban, vagy pedig nekik szurkolt. 
 6. Nincs testvérem, de nagyon szeretnék egyet. 
 7. Filmrendezőnek tanulok majd tovább és minden bizonnyal a pesti Színház és Filmművészeti Egyetemen tanulok majd..., de még szóba jöhet az irodalom tanszék az egri Eszterházy Károly Főiskolán. 
 8. Az év végi vizsgáim elég jól sikerültek, leszámítva a matekot: ami hármas lett, a történelem ötös és az irodalom szintén ötös. 
 9. A vizsga jegyeknek köszönhetően az év végi átlagom 4,23 lett... összesen 4 darab hármasom lett minden más négyes-ötös 
 10. Jelenleg Szlovákiában vagyok kereszt anyukámmal, és J. K. Rowling: Harry Potter és az Azkbani fogoly című könyvet olvasom. 
 11. J. K. Rowling írásai után a kedvenc könyvem Michael Wallner-től a Titkos vérvonal. 

Válaszom 11 kérdésre: 

1. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
 - a tavasz, mert akkor minden megújul.
2. Van háziállatod? Ha igen, mi?
 - sajnálatos módon nincs.
3. Milyen zenéket hallgatsz?
 - Huh, nagyon sok félét. Szeretem a rock-ot ( de csak a magyart ) valamint a külföldi előadókat.
4. Ha egy lakatlan szigetre mennél nyaralni, s magaddal vihetnél egy személyt, egy tárgyat és egy ételt, kire/mikre esne a választásod?
 - A személyt nem tudom ki lenne, mert három legjobb barátnőm van és közülük nem szívesen választanék..., de ha muszáj magammal vinni valakit, akkor Tom Felton-t vinném. Egy tárgy az vagy a telefonom vagy a laptopom lenne, hogy megörökíthessem Tom-ot, az étel pedig pizza vagy spagetti.
5. Mióta blogolsz?
 - 2012. november 11.
6. Miről szólt a legelső történeted? (Nem baj, ha nem lett befejezve)
 - Az első történetem egy szörnyen borzalmas, sablonos 1D sztori volt, aminek azóta a nyomát is töröltem. 
 a Címe One Less Lonely Girl ( ami egy Justin Biber dalnak a címe, a vicc pedig az, hogy nem bírom JB dalait ) 
 a főszereplő lányok karakterét Selena Gomez, Demi Lovato, Miley Cyrus, Danielle Peazer, Eleanor Calder, Victoria Justice, Gemma Styles és Taylor Swfit alakította.
A történet röviden: Apuci pici lánya  Bella ( mert, hogy sablonos név kellet ) Londonba megy énekelgetni a barátnőjével ( akinek már nem tudom a nevét, de Demi alakított ) és történetesen az 1D-vel énekelhetnek fel majd egy dalt ( ami sose fog nekik összejönni ). Már az első találkozásnál kiderül, hogy a szöszke Niall-nek bejön Bella örbiarija... Aztán egy - két nap alatt annyira jóba lesznek, hogy a srácokkal Danielle-l és Eleanor-ral mennek nyaralni valami szigetre. Na itt Zayn rámászik Bellára... történetesen Harry megmenti, és innen kezdődik a Love Story, hogy Harry és Bella nem tud egy pár alkotni. Felbukkan Taylor mint ex csaj, Justin Bieber mint ex pasi és jövőbeli pasi... akit faképnél hagy Bella Spanyolországba, ezért JB összejön Harry nővérével Gemmával. A történet végén kiderül, hogy Bellát örökbe fogadták és a mostoha tesója Taylor Lautner... természetesen a sztori boldog befejezést kap. Összeházasodik Harry és Bella... lesz három gyerekük ( a fiukat az Union J. George alakítja majd ) és a gyerekeik összejönnek a banda többi tagjának gyerekével.. 
Szánalmas az egész szóval, néha sajnálom ( elég sokszor ), hogy megírtam
7. Miből merítesz ihletet az íráshoz?
 - Nekem akkora szerencsém van, hogy minden ihletet ad. Egy dal, egy film, idézet, kép....
8. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
 - Sajnos nem, mert "kezdődő" gerinc sérvem és gerincferdülésem van..., de ha sportolnék akkor fociznék vagy floorball-oznék.
9. Könyvet vagy blogos történetet olvasol szívesebben?
 - egyforma. Attól függ, hogy a blogos történet milyennek ígérkezik.
10. Mely számodra a pozitív szín és melyik a negatív? (csak egyet)
 - pozitív: kék 
 - negatív: sárga ( egyszerűen rosszul vagyok tőle )
11. Melyik a kedvenc virágod?
 - írisz.

11 kérdésem: 

1. Mióta tevékenykedsz a blogger világban és mi volt az első blog, amellyel komolyabb hírnevet szereztél? 
2. Van olyan blogger akire felnézel? Ha igen miért és ki az? 
3. Te a fiatalok melyik kategóriájába sorolnád magad:
 - tanulós, szorgalmas, okos és kitartó
 - bulizós, nemtörődöm, felelőtlen
 - átlagos, magának való, egyedi 
4. Szerinted a 13-16 éves korosztály mennyire művelt? Tudnának válaszolni az alap műveltség kérdésire? 
5. Szoktak neked "rajongói üzenetet" küldeni, esetleg kérésekkel előállni? 
6. Az érettségi/diploma után mivel szeretnél foglalkozni? 
7. Mennyi időt szoktál írással tölteni? Képes lennél napokon keresztül ülni a számítógép előtt és csak pötyögni? 
8. Hogyan képzeled el Magyarországot 20 év múlva? 
9. Szerinted van normális jövője annak, aki itthon szeretne a későbbiekben boldogulni? 
10. Van olyan fantasztikus lény/teremtmény, ami tetszik esetleg lenyűgöz? 
11. Vannak olyan hírességek, akiknek a tevékenysége inspirál? 

Akinek küldöm: 


Díj 21

Nagyon szépen köszönöm a blog huszonegyedik díját Tris-nek.:) 


Szabályok:

1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam: 

1. Az előbbi díjnál, írtam magamról jó párt dolgot, ráadásul a régi díjaknál többet is kifejtettem már. Szóval egyenlőre ennyi lenne.:)

Válaszom 11 kérdésre: 

1. Könnyen befolyásolható vagy?
 - egyáltalán nem. Én "főnök" típus vagyok, utálom, ha valaki megmondja nekem, hogy mit csináljak... Szóval engem egyáltalán nem lehet irányítani vagy befolyásolni.
2. Udvarias vagy másokkal szemben?
  - ez helyzet és személyfüggő.... A tanáraimmal szemben igen, a barátaimmal is..., de azt azért elvárom, hogy más na csapja rám az ajtót. Akiket nem szívlelek, azokhoz nem szólok, főleg nem játszom meg magam. Szóval ez nálam köztes eset.
3. Szeretnél gazdag lenni? Indokold!
  - Gazdag vagy milliomos? Gazdag bárki lehet, aki azt mondja, hogy mindene meg van, amit szeretne. Milliomos pedig az, akinek mindene meg van, olyan is, amire nincs szüksége. Ilyen szempontból gazdagnak vagyok nevezhető, de természetesen szeretném, ha valamennyivel több pénzem lenne.
4. Bántottál már meg valakit, szándékosan?
  - Tettel vagy szóval? Általában én nem veszem észre, hogy ha megbántok valakit, mert olyan ember vagyok, akinek minden ki csúszik a száján. Természetesen szándékosan nem bántanék senkit, de azt hiszem az ilyen dolgok elkerülhetetlenek az életben. Tettel bántottam unokatesómat... hiszen idősebb nálam jó pár évvel és kéz a kézben nőttünk fel. Szóval volt olyan, hogy megdobtam kosárlabdával, megharaptam... jah és szerintem karmoltam is... ( ui: ilyenkor 5-6 éves voltam  )
5. Sokszor szidsz másokat?
 - naponta legalább hatszor.:)
6. Önmagad vagy?
 - ha nem az lennék elásnám magam.!
7. Szoktad, kifesteni a körmödet? Ha igen, milyenre?
  - igen rendszeresen. Általában kékre, zöldre vagy feketére..., de az áttetszőek is tetszenek.
8. Milyen szinű a hajad? És milyet szeretnél?
  - Eredeti: barna 
 Mostani: Barna alapon - aranyszőke átmenet. 
 Amilyet szeretnék: mindig is kiakartam próbálni a kéket... vagy a sötét rózsaszínt ( bár lila már voltam...xd )
9. Kertes házba laksz/laktok v. panelházakban?
  - panelházban
10. Hanyadik blogodat írod?
  - azt hiszem ez hét - nyolcadik körül van, de ezekből kettő jelenleg is íródik... kettő befejezett, a többi pedig törölt.
11. Írtál már fanfictiont?
 - eddig csak azokat írtam.:)

11 kérdésem: 


1. Mióta tevékenykedsz a blogger világban és mi volt az első blog, amellyel komolyabb hírnevet szereztél? 
2. Van olyan blogger akire felnézel? Ha igen miért és ki az? 
3. Te a fiatalok melyik kategóriájába sorolnád magad:
 - tanulós, szorgalmas, okos és kitartó
 - bulizós, nemtörődöm, felelőtlen
 - átlagos, magának való, egyedi 
4. Szerinted a 13-16 éves korosztály mennyire művelt? Tudnának válaszolni az alap műveltség kérdésire? 
5. Szoktak neked "rajongói üzenetet" küldeni, esetleg kérésekkel előállni? 
6. Az érettségi/diploma után mivel szeretnél foglalkozni? 
7. Mennyi időt szoktál írással tölteni? Képes lennél napokon keresztül ülni a számítógép előtt és csak pötyögni? 
8. Hogyan képzeled el Magyarországot 20 év múlva? 
9. Szerinted van normális jövője annak, aki itthon szeretne a későbbiekben boldogulni? 
10. Van olyan fantasztikus lény/teremtmény, ami tetszik esetleg lenyűgöz? 
11. Vannak olyan hírességek, akiknek a tevékenysége inspirál? 

Akinek küldöm: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése